Szanowni Państwo, Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „UGOREK” uprzejmie informuje, że aby korzystać z poczty elektronicznej do prowadzenia korespondencji ze Spółdzielnią konieczne jest złożenie WNIOSKU w biurze Spółdzielni lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej ( wymagany jest oryginalny podpis).
Wniosek został do Państwa rozesłany wraz z zmianą opłat za użytkowanie lokalu, można go również pobrać ze strony internetowej Spółdzielni www.smugorek.pl. – WNIOSEK zamieszczony jest w zakładce DRUKI.
Prawo do złożenia WNIOSKU mają użytkownicy lokali, którzy są właścicielami lub mają notarialne lub złożone w obecności pracownika spółdzielni pełnomocnictwo do reprezentowania właściciela.
Wniosek prosimy również składać w przypadku jakichkolwiek zmian w komunikacji bezpośredniej oraz elektronicznej.
Zasady prowadzenia korespondencji bezpośredniej oraz komunikacji elektronicznej reguluje Instrukcja, z którą można zapoznać się w biurze lub poprzez stronę internetową spółdzielni www.smugorek.pl.