Spółdzielnia Mieszkaniowa „UGOREK”
ogłasza konkurs na stanowisko:
PREZES ZARZĄDU
Wymagania kwalifikacyjne:
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej 10 – letni staż pracy, w tym 5 – letni na stanowisku kierowniczym.
- Znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowej, w tym prawa spółdzielczego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych.
- Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i kierowaniem zespołami pracowników oraz przepisów prawa pracy.
- Umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel, Power Point) oraz chęć wdrażania nowych systemów.
- Dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania, podejmowania decyzji
w sytuacjach stresogennych, dokładność, terminowość. - Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych (otwartość, komunikatywność, zdolność współpracy w grupie i kierowanie zespołem).
- Znajomość oraz umiejętność pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na rzecz spółdzielni będzie dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV ze zdjęciem i list motywacyjny,
- kopie/skan dyplomów,
- kserokopie/skany dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień,
- kserokopie/skan świadectw pracy,
- informacje o sposobie kontaktu (telefon, adres poczty e-mail),
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i przepisami RODO,
- po wyborze oferty dostarczenia zaświadczenia o niekaralności.
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Prezesa Zarządu należeć będzie między innymi:
- Odpowiedzialność za całokształt spraw członkowskich spółdzielni.
- Odpowiedzialność za całokształt spraw pracowniczych.
- Odpowiedzialność za całokształt spraw organizacyjnych oraz prawnych i samorządowych.
- Odpowiedzialność za całokształt spraw administracyjnych biura.
- Koordynacja przygotowania projektów planów gospodarczych, finansowych i remontów oraz nadzór nad ich realizacją.
- Sporządzanie okresowych raportów na potrzeby Rady Nadzorczej.
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi i organami SM „Ugorek”.
- Nadzór prawidłowości zawieranych umów.
- Reprezentowanie spółdzielni mieszkaniowej na zewnątrz i w kontaktach z członkami.
- Zarządzanie działalnością operacyjną i finansową spółdzielni.
- Nadzorowanie realizacji budżetu i kontrolowanie kosztów operacyjnych.
- Podejmowanie decyzji strategicznych dotyczących rozwoju i inwestycji spółdzielni.
- Współpraca z organami nadzorczymi i przestrzeganie przepisów prawa.
Miejsce i termin złożenia aplikacji:
- Wymagane dokumenty zainteresowany kandydat składa wybierając jeden z poniższych sposobów:
- listownie za pośrednictwem operatora pocztowego, na adres Spółdzielni Mieszkaniowej Ugorek 31-465 Kraków, ul. Dzielskiego 2, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „KONKURS – nie otwierać”;
Przy dostarczaniu drogą pocztową jako termin złożenia przyjmuje się datę faktycznego wpływu korespondencji przychodzącej do Spółdzielni, a nie datę stempla pocztowego; - w sekretariacie Spółdzielni, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „KONKURS – nie otwierać”, w godzinach urzędowania dziennika podawczego Spółdzielni;
- w formie elektronicznej wiadomości, wraz z załącznikami do korespondencji e-mail, na skrzynkę pocztową Spółdzielni: konkurs@smugorek.pl Wiadomość powinna zawierać w tytule „KONKURS – nie otwierać”, a załączone dokumenty należy spakować w archiwum. ZIP zabezpieczonym hasłem. Hasło zabezpieczające należy przesłać kolejnym, osobnym mailem na adres konkurshaslo@smugorek.pl
- listownie za pośrednictwem operatora pocztowego, na adres Spółdzielni Mieszkaniowej Ugorek 31-465 Kraków, ul. Dzielskiego 2, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „KONKURS – nie otwierać”;
- Na kopercie zawierającej dokumenty zgłoszeniowe, kandydat nie umieszcza żadnych innych adnotacji oraz danych osobowych, poza dopiskiem „KONKURS – nie otwierać”.
- Termin składania wymaganych dokumentów 19 grudnia 2024 r. do godz. 15.00.
Administratorem danych osobowych w procesie rekrutacji jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „UGOREK” – klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.smugorek.pl